akhbarmohandesi
به روزترين اخبار نظام مهندسي

پباده سازي صفحه هاي و سايتهاي اينترنتي و فوايد اين سايتها
يك وب سايت مي تواند نقش يك بروشور تبليغاتي را براي شما بازي نمايد چه بسا با امكاناتي زياد بيشتر از يك بروشور بي آلايش . شما با استفاده از يك وب سايت اينترنتي ميتوانيد به راحتي توليدها خويش را به بازديد كنندگان خويش معرفي نمائيد , آنها‌را از نهايي تغييرات با خبر فرماييد , داده ها موردنياز آنان‌را در اختيارشان قرار دهيد و يا اين كه چه بسا نظرها و پيشنهادات آنان را گردآوري فرماييد . چه بسا مي توان با توليد يك انجمن راي زني در تارنما به سايرين اذن اعطا كرد ايده ها خويش را اعلام نمايند و به نظرها ديگر افراد جواب دهند .

از يك وب سايت اينترنتي مي توان براي ساخت رابطه مؤثر در بين اعضاي يك اداره نيز استفاده كرد به صورتي كه هرمورد از اعضاوجوارح در هر جا كه باشند بتوانند به داده ها موردنياز خويش از روش وبسايت اداره دسترسي پيدا نمايند , از نهايي خبرها با خبر شوند و نهايي تغييرات را مشاهده نمايند .

در حقيقت مي توان از يك وبسايت اينترنتي تحت عنوان بخش مهمي از سيستم اطلاعاتي درون اداره استفاده كرد و هر تيم از اشخاص به داده ها مرتبط با مرحله سازماني خويش دسترسي داشته باشند . يعني اطلاعاتي كه كاركنان از تارنما اخذ مي نمايند مختلف با داده ها مديران و همينطور گوناگون با اطلاعاتي باشد كه بازديد كنندگان بيرون اداره از وب سايت اخذ مي نمايند .

يك سايت راهي دلخواه براي ارائه داده ها متعدد در امر كالا نيز و خدماتي است كه كمپاني به مشتريان ارائه مي‌دهد . فارغ از اين‌كه مشتري ناچار باشد در طول خاصي به كمپاني مراجعه نمايد و يا اين كه اين‌كه با كمپاني تماس بگيرد مي تواند در هر كجا كه باشد به وب سايت كمپاني مراجعه نمايد و داده ها متبوع خويش را كسب نمايد .

با استفاده از يك تارنما اينترنتي مي شود به راحتي داده ها مرتبط با توليدها تازه را منتشر كرد سواي اين‌كه نيازي به چاپ بروشورها و اطلاع رساني هاي نو باشد .

پباده سازي سايتهاي اينترنتي تا حد متعددي بستگي به موردها استفاده آن وب سايت و نيازهاي يوزرها آن داراست . در‌حالتي كه در پباده سازي وبسايت نياز يوزرها در حيث گرفته نشود و يا اين كه نيازها به طور روشن مشخص و معلوم نشوند نبايد توقع داشت تا وب سايت همت اضطراري را داشته باشد .

با استفاده از زبانهاي برنامه نويسي طرف سرور مانند PHP و با استفاده از پايگاههاي اطلاعات و بانكهاي اطلاعاتي مثل MySQL مي و تكنيكهايي نظير Ajax و JavaScript قابليت و امكان پباده سازي سايتها با گونه هاي كاربري متفاوت موجود است . البته در پباده سازي وب سايت ها مي بايست از اين تجهيزات در جاي دلخواه مصرف شود تا نيازهاي يوزرها آخرين برآورده شود .

در حالتي‌كه كه رغبت داريد مالك يك وبسايت اينترنتي باشيد مي‌توانيد با ما تماس حاصل نماييد و انگيزه تارنما و نيازهاي يوزرها تارنما را با ما در بين بگذاريد . ما بعد از بررسي تارنما متبوع شما در قابليت و امكان پباده سازي تارنما شما‌را بر عهده ميگيريم . و كارايي مي‌كنيم سايتي مطابق ميل شما توليد كنيم .

طراحي سايت در مشهد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ تير ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۳۹:۳۴ ] [ نسرين معين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی