akhbarmohandesi به روزترين اخبار نظام مهندسي
|
شفافيت سبب ساز توليد اعتماد در مشتري سئو ميشود! راهكاري براي روشن سازي يك كسب وكار و داشتن صداقت سئو به تصوير روبرو نگاه فرمائيد . اين نانوايي يك تكان فوقالعاده انجام داده و توليد ها روز گذشته خويش را به طور غيروابسته و با بها ارزانتر به مشتريان عرضه مي نمايد . سود سئو چه خواهد بود؟ مشتري سئو مطمئن است كهاين مغازه مدام نان نو به وي ميفروشد . و درصورتيكه چنين نباشد , حتماً اين مسئله را به وي اطلاع خواهد بخشيد . در سود هيچ بعيد نيست كه مدام خريد خويش را از اين نانوايي انجام دهد . در همين راستا يك تبليغ ديدني را نيز ميتوانم نمونه بزنم . تبليغ يك ماشين كه در آن ابتدا به مزاياي اين اتومبيل و بعد از آن نيز به يك گونه هاي احتمالي سئو آن مطرح ميشد : درصورتيكه خانواده لبريز جمعيتي مي باشيد , احتمال دارد اين اتومبيل براي شما كوچك باشد . چيزي به همين آساني , منجر موفقيت فراوان دوچندان تبليغ مذكور و فروش تعداد بالايي از اين اتومبيل شد . چرا؟ زيرا تحت عنوان تماشاچي هنگامي مي بينيد كهاين انواع سئو , صادقانه بيان شده شدهاست , بهاين تبليغ و حرفهاي نقل شده در آن اعتماد بيشتري مي كنيد . اما , خواهش مي كنم آنچه درين نمونه گفته شد را صرفا يك تكنيك كم بازاريابي قلمداد نكنيد . بلكه دقيقاً بفهميد كه سئو چرا اين پيش آمده است و چهطور صداقت شما قادر است به جلب اعتماد مشتري سبب ساز شود . ما در يكياز مقالههاي ديگر خويش به معرفي ۱۰ تكنيك روانشناسي براي جذب مشتري و ارتقاء فروش پرداختيم . آنجا به شما گفتيم كه چرا اقرار به كمبودها اصلاً چيز بدي نيست و چه بسا ميتواند تاثيري مثبت در كسب و كار شما داشته باشد . در حالتيكه اين مقاله را خوانده باشد , احتمالاً تحقيقي كه در اين باره مطرح كرديم را به ياد داريد . ( در صورتيكه نيز اين مقاله را نخواندهايد , توصيه ميكنم به هيچوجه آن را از دست ندهيد . ) در تحقيق مذكور كه بوسيله يك روانشناس اجتماعي به اسم فيونا لي صورت گرفته بود , اشخاص زير تست دو گزارش متعدد از استدلال كارايي ضعيف يك كمپاني در سال قبل را ميخواندند . يكياز اين گزارشها استدلال كارايي بد را تصميمهاي كمپاني ميدانست و ديگري تقصير را بر گردن عوامل فرنگي ميانداخت . مدام مسئول باشيد سود چه بود؟ اشخاصي كه گزارش آبيرنگ را مطالعه ميكردند , بيشتر براي اين موسسه قيمت قائل بودند . البته چرا؟ معمولي است : زيرا اقرار به ايرادات برايشان بدان مفهوم بود كهاين اين مجموعه هنوز در دست گرفتن كارها را در دست داراست . بدين ترتيب , هنگامي كه ما به جاي آوردن بهانههاي متعدد و لاپوشاني مشكلات , دقيقاً به مشتري بگوييم كه براي به وقوع پيوستن خواستههاي آن ها با چه موانعي روبرو هستيم , قرار نيست تاءمل نمايند كه ما در كار خويش تبحر نداريم , بلكه با اينكار به آن ها نشان دادهايم كه به خير و خوبي مسير را مي شناسيم و چه بسا كمپاني ما يك جنبه انساني نيز در ذهن آنها پيدا نموده است آري , ما نيز مانند شما , گهگاه غلط مي كنيم . براي ما نيز حل كردن بعضا مساله سئو نقص است و ترسي از اعلام كردن اين قضيه نداريم . براين اساس مشتريان ميفهمند كه چرا كار با وقفه روبرو شده يا اين كه آنطور كه بايستي پيش نميرود . بدين ترتيب علتي براي نگراني ندارند و حتمي نيست تامل نمايند كه آيا كار با ما تصميم اشتباهي بوده است يا اين كه نه… ما صادقانه اختلال را با خودشان ميان گذاشتهايم و آن ها ميدانند كه درگير رفع اين اختلال هستيم .
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |