akhbarmohandesi
به روزترين اخبار نظام مهندسي

در اين مطلب سعي دارين در مورد بهترين روش هاي سئو براي دامنه خاص صحبت كنيم.

براي به حداكثر رساندن ترافيك مربوط به موتور جستجوگر يا بهينه سازي موتورهاي جستجو ، مهم است كه هر يك از عناصر زير را در ذهن داشته باشيد.

سئو در مشهد

 

  1. نام دامنه خود را به ياد ماندني كنيد

براي نام دامنه اي كه كوتاه باشد، آسان به ياد بسپارند، آسان تايپ شود و گفتن آن آسان باشد، تلاش كنيد. اين كار براي تبليغات دهان به دهان بسيار ارزشمند است زيرا بازديدكنندگان بايد مستقيما از دامنه شما بازديد كنند، همچنين براي پردازش روان نيز مهم است. يك پردازش روان، مفهومي است كه ما آن را به ياد مي آوريم و ارتباطات مثبت بيشتري با چيزهايي دارد كه ما به راحتي مي توانيم بگوئيم و به راحتي در مورد آن فكر كنيم. بنابراين، از نام دامنه كه شامل اعداد و يا ديگر كاراكترهاي غير استاندارد است، در آن از املاي غيرعادي استفاده شده و يا بيش از 15 كلمه و غيره مي باشد، اجتناب كنيد.

به دليل وابستگي موتورهاي جستجوگر به قابليت دسترسي و قابليت استفاده به عنوان يك عامل رتبه بندي، دامنه ساده تر (و يا URL) براي خواندن توسط انسان ها، براي موتورهاي جستجو نيز بهترين انتخاب است.

 

  1. تا هنگامي كه قابل درك باشد، از كلمات كليدي عريض استفاده كنيد

اگر شما مي توانيد از يك كلمه كليدي كه به شما كمك مي كند تا كسب و كار خود را با آن مشخص كنيد در حالي كه نام دامنه شما همچنان جذاب، منحصر به فرد و brand-friendly است، استفاده كنيد، به دنيال استفاده از كلمات كليدي در دامنه خود باشيد. اما از نام دامنه اي كه ممكن است به عنوان "غني شده با كلمه كليدي" و يا "هدفمند سازي شده با كلمه كليدي" (مانند best -pancake-pans-for-pancakes.com و يا senior-eldercare-retirement-home-finder.com) در نظر گرفته شود، دوري كنيد. ما قبلا به اين مطلب اشاره كرده ايم، اما لازم به ذكر مجدد است كه: در حالي كه اين نوع از نام دامنه بعنوان يك عامل رتبه بندي استفاده مي شود، تمايل آنها در ارتباط با محتواي با كيفيت پايين همراه است؛ به اين معني كه جستجوگران (و موتورهاي جستجو) ممكن است اكنون به نام دامنه شما كه با كلمات كليدي پر شده با يك ديد منفي نگاه كنند.

علاوه بر اين، در سال هاي اخير گوگل تغييراتي را ايجاد كرده است كه سايت هايي كه با دامنه هاي غني از كلمات كليدي هستند را به عنوان سايت هايي با كيفيت بالا نمي شناسد. بودن كلمه كليدي در دامنه شما هنوز هم مفيد خواهد بود، اما همچنين مي تواند منجر به بررسي دقيق تر و داشتن تاثير منفي در رتبه بندي موتورهاي جستجو شود، بنابراين اين كار را با دقت مورد توجه قرار دهيد.

  1. در صورت امكان از خط ربط استفاده نكنيد

اگر نام دامنه شما شامل دو كلمه (مانند www.examplesite.com) است، ممكن است بخواهيد كلمات را با يك خط براي خواندن بهتر جدا كنيد: www.example-site.com. اما در نظر داشته باشيد كه استفاده از خطوط ربط نيز به شدت با رفتار هرزنامه ارتباط دارد و خوانايي و يادآوري نام دامنه شما را كاهش مي دهد. به همين دليل، به طور كلي، نبايد از بيش از يك خط ربط (اگر نياز باشد مورد استفاده قرار گيرد) استفاده شود.

  1. اجتناب از دامنه هاي سطح بالا غير .com (TLDs)

هنگامي كه يك وب مستر نام دامنه اي را ثبت مي كند، اغلب آنها گزينه اي براي خريد TLD هاي اضافي را دارند. براي به حداكثر رساندن ترافيك مستقيم به يك دامنه، تعصب به خريد TLD،  .com را بيشتر از سايرين داشته باشيد. اگر TLD .com  دامنه براي نام دامنه اي كه مي خواهيد آن را خريداري كنيد در دسترس نبود، Rand به شما توصيه مي كند كه به سمت خريد دامنه هاي .net، .co و يا يك دامنه شناخته شده در ccTLD به عنوان جايگزين برويد.

علاوه بر اين، توصيه نمي شود كه مديران وب سايت آگاه به سئو به سمت خريد TLD هاي با كيفيت پايين مانند .biz، .info، .ws، .name و غيره به منظور افزايش ترافيك بروند. اين به اين دليل است كه آنها كمتر شناخته شده هستند، اين TLD ها به طور قابل توجهي از دامنه هاي شناخته شده ترافيك كمتري را دريافت مي كنند و همچنين ممكن است بيشتر با رفتارهاي هرزنامه اي در ارتباط باشند.

  1. توجه كردن به زير پوشه ها / زير فهرست ها بيش از زير دامنه ها

موتورهاي جستجو معيار هاي مختلفي را براي دامنه ها حفظ مي كنند تا اينكه بخواهند آنها را بر روي زير دامنه ها انجام دهند، پس حتي اگر گوگل خود اين موضوع را اعلام كرده است - از ديدگاه رتبه بندي – با محتواي موجود در زير دامنه ها و زير فهرست ها تقريبا به طور مساوي رفتار مي شود، همچنين توصيه مي شود كه وبسايت ها لينك دهي به محتواي عالي خود مانند وبلاگ ها را در زير پوشه ها به جاي زير دامنه قرار دهند (به عنوان مثال www.example.com/blog/ به جاي blog.example.com).

استثنا هاي قابل توجه اين مورد مربوط به وب سايت هايي با زبان خاص هستند. (به عنوان مثال، en.example.com براي نسخه انگليسي وب سايت).

  1. بيش از حد به سن دامنه توجه نكنيد

مفهوم اينكه سن دامنه (يعني دامنه چه مدتي ثبت شده است) عامل مهمي در رتبه بندي سئو است يك افسانه است. هنگامي كه درباره طول دوره ثبت نام دامنه سوال شد، مت كاتز گوگل گفت: "از نظر من، هيچ موتور جستجو تا به حال تاييد نكرده است كه آنها از طول ثبت نام دامنه به عنوان يك عامل در نمره دهي استفاده مي كنند. اگر يك شركت ادعا مي كند كه اين عامل يك عامل مهم است شما را قطعا گمراه كرده است. دلايل اصلي براي تجديد يك دامنه، اگر آن دامنه اصلي شما باشد، اين است كه يا شما قصد داريد آن را براي مدت زمان طولاني نگه داريد، و يا اينكه ترجيح مي دهيد براي افزايش تسهيلات آن را تجديد كنيد، پس بنابراين براي از بين رفتن دامنه خود استرسي نداشته باشيد. "

چيزهايي كه براي گوگل اهميت دارد (هرچند به لحاظ درجه بندي متفاوت باشد) چيزهايي مانند اين است كه چقدر از زماني كه سايت شما براي اولين بار خزيده شده گذشته است و يا از زمان ثبت اولين لينك ورودي چقدر زمان سپري شده است. با اين حال، مت كاتز اطمينان مي دهد كه "تفاوت بين دامنه اي كه شش ماه و يك ساله از عمر آن مي گذرد، واقعا بزرگ نيست."

  1. حركت دامنه

اگر يك وب مستر نياز به انتقال يك دامنه به دامنه ديگري را داشته باشد، عوامل متعددي براي بررسي اين موضوع وجود دارد، از جمله تنظيم تغيير مسيرها به صورت صفحه به صفحه، به طوري كه زير پوشه ها و صفحات محتواي عميق آن به زير پوشه هاي مربوطه و صفحات محتوا عميق در دامنه جديد هدايت شوند. سئو كننده ها بايد از تغيير مسير همه صفحات از يك دامنه به صفحه اصلي در دامنه ديگر اجتناب كنند.

تيم راياپردازش متخصص در بهينه سازي سايت و سئو در مشهد

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: نجوم
[ ۵ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۲:۵۵ ] [ نسرين معين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی