akhbarmohandesi
به روزترين اخبار نظام مهندسي

معالجه سرگيجه با تنظيم مايع حلزوني گوش
يكي از بهترين كاربردهاي شياتسو معالجه سرگيجه‌هايي است كه عموما پس از خواب به اشخاص دست مي‌دهد .
يكي از دلايل پيدايش اين سردردها نوسان و تنظيم مايع حلزوني گوش است . در شياتسو تكنيكي موجود است كه به كار‌گيري آن موجب پيشگيري و همين‌طور معالجه سرگيجه مي‌شود . نقطه‌اي كه در اين شيوه به معالجه كمك مي‌كند , صحيح پشت لاله گوش قراردارد . در نصيب انتهايي و پشت لاله گوش , گودي كوچكي هست كه نگه داشتن آن به‌مدت 30 ثانيه و رها كردن آن به‌مدت 30 ثانيه در پهنا 3 دقيقه مي‌تواند به تنظيم مايع حلزوني گوش كمك كند . به اين دليل كه مردين‌هاي مرتبط با مايع حلزوني و گوش از اين ناحيه عبور مي‌كنند , با ماساژ اين ناحيه مي‌توان از پيدايش خلل و سرگيجه پيشگيري كرد .


پيش از ماساژ بدانيد

يكي از مهم‌ترين توصيه درمانگران و متخصص ها ماساژ شياتسو كنترل ميزان ماساژ بيان شده در پايانه‌هاي اعضاي تن و مردين‌ها در پايانه‌هاي كف دست و كف پاست . به اين خواسته كه درمانگران و افرادي كه خويش از تكنيك‌هاي بي آلايش شياتسو استفاده مي‌كنند , بايد نهايت اعتنا را در ارائه ماساژ به‌صورت يكسان براي هر دو دست و هر دو پا داشته باشند , زيرا كف دست راست , داراي خاصيت تحريك‌كنندگي و كف دست چپ داراي خاصيت كاهش‌دهندگي است . به اين ترتيب , در صورتي‌كه صرفا يكي از دست‌ها را ماساژ دهيد , موجب پيدايش نقص‌ در عملكرد اندام‌هاي داخلي مي‌شويد . از اين روست كه متخصصين اين شيوه درماني همواره توصيه مي‌كنند هنگام استفاده از شيوه‌هاي پيشگيري از ابتلا به بيماري‌ها حتما از هر دو دست و هر دو پا براي ماساژ مصرف شود .


براي تسكين رمز دردها

بسياري از تكنيك‌ها و متدهاي درماني ماساژ شياتسو با الگوگيري از طبيعت ما انسان‌ها به وجود آمده است . به‌عنوان نمونه اكثر مردمان هنگام ابتلا به سردرد به‌طور ناخودآگاه دست‌هاي‌شان را در سمت شقيقه‌ها مي‌برند و اين ناحيه را ماساژ مي‌دهند . بهترين شيوه براي استفاده از اين تكنيك استفاده از انتهاي بند اوليه انگشت و ابتداي بند دوم انگشت براي ماساژ اين نقطه است . بنابراين به محض آغاز سردرد با كمك انگشتان دست و با فشار اندكي با حركت‌هاي دايره‌وار مي‌توانيد از درد خلاص شويد .

 


آرام‌بخشي با شياتسو صورت

يكي ديگر از تكنيك‌هاي كاربردي شياتسو , متد آهسته بخشي و ريلكسي است . در اين وضعيت درمانگران توصيه مي‌كنند با ماساژ نقاطي كه زير جور هست , مي‌توان به افزايش وقار و ريلكسي كمك كرد . علاوه بر اين , انجام تكنيك ماساژ شقيقه‌ها در شرايط عادي و معمولي نيز سبب به ريلكسي و افزايش متانت در تن مي‌شود . از اين تكنيك در هر زمان از شبانه‌روز مي‌توان استفاده كرد . فقط كافي است به‌مدت 3 دقيقه موضع متبوع را ماساژ دهيد .

 


از آلزايمر پيشگيري كنيد

افرادي كه شم مي‌كنند ياد آنها ضعيف است يا افرادي كه مايلند از ابتلا به فراموشي در سنين كهنسالي پيشگيري كنند , به راحتي با كمك ماساژ لاله گوش و انگشت شست خويش مي‌توانند علاوه بر تقويت خاطر از ابتلا به فراموشي نيز پيشگيري كنند . درمانگران اين مكتب ماساژگودي پشت لاله گوش و همين‌طور ماساژ سرانگشت شست در هر دو دست را براي معالجه و پيشگيري از ابتلا به فراموشي مفيد مي‌دانند .


پيشگيري از ابتلا به بيماري‌ها با ماساژ

براساس آموزه‌هاي درمانگران شياتسو در عالم تكنيك‌هاي اين شيوه درماني در اشخاص سلامت به نگهداري سالم و تندرستي آنها كمك كرده و بازدارنده از ابتلاي آنها به بيماري‌هاي متعدد مي‌شود . براي اين مراد واجب است كف دست‌ها و پاها كه درجه پايانه‌هاي تمامي جوارح و اندام‌هاي تن است , به‌خوبي ماساژ داده شود . بهترين موقعيت براي ماساژ كف هر دو دست مالش آن دو به يكديگر است . در اين شرايط تمامي نقاط هر دو دست به يك ميزان ماساژ داده مي‌شوند . براي پاها نيز مي‌توان از انگشتان دست كمك گرفت . بايد توجه داشت كه ميزان ماساژ براي هر دو دست و هر دو پا يكسان باشد . اين كار به پيشگيري از پيدايش بيماري‌ها در تن كمك مي‌كند . در اين تراز مي‌توانيد از برس‌هاي مخصوصي كه براي ماساژ كف دست و پا طراحي شده استفاده كنيد . اين ماساژ را روزي 2 توشه به‌مدت 3 تا 4 دقيقه انجام دهيد .

تجميل الانف

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ تير ۱۳۹۶ ] [ ۰۷:۴۶:۳۹ ] [ نسرين معين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی