akhbarmohandesi
به روزترين اخبار نظام مهندسي

 


به نقل از كشور‌ايران ناز , رعايت بهداشت آلت تناسلي در زنان فراوان اهميت داراست . گهگاه چه بسا شستشوي بيشتراز حد واژن در خانمها باعث توليد مشكلاتي براي آنان ميگردد به دليل آن كه باكتريهاي موءثر اين حوزه‌ را هم از بين برده و سبب بي آبي اين بخش از تن زنان ميگردد

عفونت هاي منطقه تناسلي معمول ترين بيماري هاي زنان است كه گونه هاي و اقسام مختلفي دارااست . با ما همراه گرديد تا شمارا با روش هاي پيشگيري از عفونت حيطه تناسلي در زنان آشنا كنيم .

يك كارشناس زنان و وضع حمل , ساخت عفونت در منطقه تناسلي زنان را به دسته‌هاي گوناگون قارچي , ميكروبي , ويروسي و باكتريايي ( هوازي و غيرهوازي ) تقسيم كرد و ذكر كرد : اين عوامل گهگاه باعث عفونت حيطه تناسلي تحتاني مي‌شود و شايد در موردها شديدتر آن , نواحي فوقاني تناسلي دربرگيرنده لگن و لوله‌هاي رحم را هم سرگرم نمايد كه در صورت معالجه نشدن مي تواند عارضه ها شديدي را درپي داشته باشد .

خانم‌هايي كه به عفونت‌هاي حيطه تناسلي دچار شده باشند , معمولا با علائمي مانند خارش , سوزش و تغيير‌و تحول در ترشحات ارگانيك اين حوزه‌ مواجه مي شوند , ولي گهگاه اندام تناسلي فوقاني سرگرم عفونت ميگردد , كه در صورت شديد بودن آن , منجر تخريب تخمدان‌ها و ناباروري شده و در غايت در بعضا اشخاص , به جراحي لوله رحمي و يا اين كه قسمت‌هاي ديگر سبب خواهد شد , كه‌اين عفونت ها هم معمولا با علائمي مانند تب و لرز , درد در حيطه شكم , توده‌هاي لگني و آبسه پيدايش داده مي گردد .

او توضيح اعطا كرد : در حيطه تناسلي تحتاني عمده‌ترين استدلال پيدايش عفونت قارچ , كانديداها مي باشند كه سبب ساز پيدايش خارش مكرر و عود كننده در خانم‌هايي مي‌شوند كه سيستم ايمني تن آن‌ها زير است و يا اين كه كورتون و آنتي بيوتيك را به زمان طولاني مصرف مي نمايند . همينطور در اشخاص دچار به ديابت و اشخاصي كه نو تزويج كرده‌اند بخصوص در ماه عسل به‌اين عامل كه رابطه جنسي مكرري دارا‌هستند و تهيه و تنظيم PH واژن آنان به نيز مي‌خورد قارچ‌ها درين منطقه انتشار شده و منجر پيدايش عفونت حوزه‌ تناسلي مي گردد .

پزشك موسوي در زمينه ي عفونت‌هاي ويروسي اعلام‌كرد : شايعترين آن , عفونت مقاربتي ويروسي هيومن يا اين كه اچ پي ويHuman papiloma virus ) HPV ) كه شخص را دچار به زگيل مقاربتي ميكند و احتمال ابتلا به سرطان دهانه رحم هم درين اشخاص بسيار است .

عضو هيات علمي كالج علم ها پزشكي تهران شرح داد : معالجه عفونت‌هاي ميكروبي و باكتريايي با تجويز آنتي بيوتيك و پمادهاي ضدقارچ و مراقبت‌هاي بهداشتي انجام ميشود , ولي درخصوص HPV معالجه خاصي نيست و در رابطه آن , زمينه پيشگيري از اهميت خاصي شامل است , براي جلوگيري از انتقال در ارتباط ها جنسي علاوه بر خودداري از ارتباط‌هاي جنسي مختلف قبلي از وصال به‌اين سطح مي توان در سن ۱۱تا ۱۴سالگي و حداكثر تا ۲۶ سالگي براي جلوگيري از ابتلا بدين ويروس واكسن آن تزريق شود .

مدير انجمن متخصصين زنان و وضع حمل و مامايي كشور ايران درمورد از بين بردن ويروس HPV افزود : اين ويروس متاسفانه پس از ابتلا از بين نمي رود , البته از بين رفتن زگيل‌هاي به‌وجود آمده از اين ويروس در اشخاصي كه به سرطان دچار نشده‌اند و در صورتيكه كه از سيستم دفاعي نيكي برخوردار باشند , معمولا خويش به خويش بعد از مدتي قابليت از بين رفتن آن وجود خواهد داشت .

همينطور پزشك معالج زهرا علامه , كارشناس زنان و وضع حمل هم توضيح بخشيد : افرادي كه با اشخاص زيادي رابطه جنسي دارا‌هستند , بيشترين ابتلايان به بيماري‌هاي عفوني دستگاه تناسلي را تشكيل مي دهند . اين بيماران شايد در ظاهر سلامت باشند و نماد چنداني نداشته باشند البته مي‌توانند ناقل بخش اعظمي از بيماري‌هاي عفوني منطقه دستگاه تناسلي به كساني كه با آن ها در رابطه جنسي مي‌باشند , شوند .

او بابيان اين‌كه اكثر وقت ها بيماري‌هاي عفوني حيطه تناسلي , مقاربتي و قابل انتقال به شريكان جنسي مي باشند , اعلام‌كرد : در طول انتقال بخش اعظمي از اين عفونت‌هاي ويروسي به دليل نهفته بودن علامتها در ظاهر نظير زگيل كه نشانه چنداني ندارد به راحتي مي توان با رابطه جنسي آن را به ديگرانمنتقل كرد . افزون بر آن بيماري‌هاي سوزاك , HIV , كلامديا هم قابليت انتقال به ديگر افراد را دارااست كه از دو جنس قابل انتقال به يكديگر است .

اين كارشناس زنان و وضع حمل ذكر كرد : معالجه هر دسته بيماري عفوني حيطه تناسلي با دقت به جور ويروس آن گوناگون است و معمولا پزشك معالج براي عفونت‌هاي معمولي علاوه بر تجويز آنتي بيوتيك‌ها پمادهاي ضد قارچ و عفونت را هم تجويز خواهد كرد .

پزشك معالج علامه افزود : دختران مجرد هم احتمالا دچار به عفونت‌هاي حوزه‌ تناسلي شوند . اما از دسته عفونت‌هاي قارچي , كه‌اين بيماري في مابين دختران زياد شايع است كه با تغييرات ترشح از نظر رنگ و غيرعادي بودن آن ( سپيد , زرد رنگ , بدبو , پنيري صورت ) همراه با خارش و سوزش , به دليل رعايت نكردن بهداشت و مرطوب بودن اين حيطه , دچار ميشوند .

عضو هيات علمي دانشكده علم ها پزشكي اصفهان به خانم‌ها پيشنهاد كرد : براي جلوگيري از ابتلا به عفونت‌هاي منطقه تناسلي ضمن جلوگيري از ارتباطات جنسي متفاوت مغاير شرع و عرف , بهداشت را رعايت كرده و اين حوزه‌ را بعداز شستشو تماما كم آب نمايند , افزون بر آن از پوشيدن شلوار تنگ و چسبان جلوگيري نمايند و خرقه هاي خنك , سبك و نخي بپوشند .

تجميل الانف

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ تير ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۵۱:۰۵ ] [ نسرين معين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی