akhbarmohandesi
به روزترين اخبار نظام مهندسي

شايسته ترين زمان ورزش براي چربي سوزي كدام است؟

تجميل الانف

احتمالا براي خيلي ها اين سوال بوجود آمده باشد كه شايسته ترين زمان ورزش براي چربي سوزي كدام است؟ و يا اين كه اين كه ورزش كردن در صبح مي تواند در فرآيند كاهش وزن تاثير بيشتري داشته باشد يا اين كه خير؟

زمان تمرين فقط يكي عوامل موءثر بر همت ورزشي است و عوامل حياتي ديگر مانند شدت و زمان تمرين نسبت به تعيين زمان تمرين نقش دوچندان پر رنگ تري در وصال به هدف ها شما ايفا مي نمايند .

قبلي از اين كه در امر تعيين شايسته ترين زمان تمرين چهت نيل به هدف ها مختلفتان تصميم بگيريد خوب تر است از تمام زوايا محاسن و معايب تمرين در صبح و عصر را به صورت علمي و با دقت به پژوهش ها انجام يافته بررسي فرماييد تا شما بتوانيد به راحتي گزينش خويش را انجام دهيد .

شايسته ترين زمان ورزش براي چربي سوزي كدام است؟
پونيشا : : نيروي عمل مجازي

مزاياي تمرين صبحگاهي

در يك تحقيق افراديكه در ورزش صبحگاهي كمپاني كرده بودند با تمركز و انرژي بيشتري عمل روزمره خويش را انجام دادند .
پژوهش ها طولاني برهه زماني نشان دادند افراديكه در ورزش صبحگاهي كمپاني مينمايند احتمال اين‌كه عادت به ورزش كردن را كنار بگذارند نسبت به افراديكه در ساعت ها ديگري از روز ورزش مي كنند , زياد كمتر است .
براي بخش اعظمي از اشخاص ورزش صبحگاهي زياد دلخواه خيس است چون احتمال اين كه پس از اتمام مشغله هاي كاري خسته باشند و از ورزش كردن صرف لحاظ نمايند زياد دوچندان است .
ورزش صبحگاهي شديد با شكم خالي مي‌تواند سبب ساز حيف كردن ماهيچه‌ها شود و اين با انگيزه حيف كردن چربي تن مضاعف متعدد است . به همين علت اين نكته را مي بايست به خاطر سپرد كه گذشته از تمرينات مي بايست يك ناشتايي سرشار از پروتئين خورده شود تا تن به جهت كمبود انرژي ناچار به سوزاندن پروتئين نشود .

مقاله داراي ارتباط : شايسته ترين مواد غذايي براي وعده ناشتايي چيست؟

در‌حالتي كه به هر عاملي اين قابليت وجود نداشت كه پيشين از تمرين صبحگاهي , ناشتايي استعمال شود مي بايست شدت تمرينات به دليل زير بودن مرحله انرژي كاهش يابد .

مقاله داراي ربط : آيا ورزش كردن با شكم خالي سبب ساز چربي سوزي مي شود؟

معايب ورزش صبحگاهي

تمرينات صبحگاهي شديد ميتواند حالت استرس زايي به تن وارد نمايد . زمانيكه تن به ورزش كردن در صبح عادت ندارد اين وضعيت استرس زا بيشتر تن را زير تاثير قرار مي دهد . پس براي جلوگيري از زخم و كاهش حالت استرس زا مي بايست شدت تمرينات را زير آورد و بعد از اين‌كه تن به ورزش صبحگاهي عادت كرد يا اين كه به عبارت ديگر به تمرين در صبح سازگار شد مي شود به تدريج به شدت تمرينات افزود .

افزايش عملكرد ورزشي با تمرين در عصر

اين نكته براي ورزشكاران ماهر كه در گروه هاي متفاوت عمل مي نمايند فراوان داراي اهميت است . پژوهش ها متعددي در اين مورد صورت گرفته شده‌است . در تعدادي تحقيق كه در آن ها به ورزشكاران در صبح و عصر تمرين داده بودند , فيض گرفتند كه تلاش ورزشي , توان و توان در ورزشكاران در عصر خوبتر از صبح بود .

شايسته ترين زمان ورزش براي چربي سوزي كدام است؟

نكات حياتي :

درصورتي كه هدفتان از تمرين , ورزش قهرماني نيست ; نكته حائض اهميت از نگاه متخصصان فيزيولوژي ورزش اين است كه شما عادت به ورزش كردن را در الگوي زندگيتان بگنجانيد و اين‌كه دقيقا چه هنگامي را به كار اختصاص مي دهيد خيلي از اهميت بالايي برخوردار نيست .

BN563T woman stretching on the beach

در صورتي زمان داريد اينجانب به شما ورزش صبحگاهي را سفارش ميكنم , هنگامي روزتان را با كار آغاز ميكنيد بر كل روزتان تاثير مثبتي دارااست و پژوهش ها نشان داده است افراديكه صبح ها ورزش مي نمايند بيشتر عادت به عمل هاي بدني را محافظت مينمايند و يك نكته ديگر اين است كه زماني صبح ورزش مي‌كنيد يعني فعاليتتان را گذشته از مشغله هاي كاري ديگرتان انجام داده ايد و قابليت اين‌كه مشغله هاي روزانه بازدارنده از ورزشتان شود فراوان كم است .

ولي در حالتي‌كه صبح ها درگير ميباشيد اين را بدانيد كه هر موقع از روز صبح , ظهر و يا اين كه عصر ورزش فرمائيد زمان آن مضاعف بر روي كاهش وزن تاثيري ندارد و تن خيلي سرعت بالا خويش را به زمان تمرين سازگار مي نمايد , چيزي كه اهميت داراست اين است كه كه صرفا ورزش نماييد و تا وصال به هدفتان كارايي فرماييد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۳۰:۳۰ ] [ نسرين معين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی